Luot takuuvaatimuksen ottamalla yhteyttä huolto-osastoomme alla olevan linkin kautta. Varmista, että sinulla on seuraavat tiedot valmiina kun luot takuuvaatimuksen:
- Tilausnumero- numero löytyy tilausvahvistuksesta, jonka sait tilauksen teon yhteydessä. Jos sinulla ei ole tilausnumeroa, voit löytää tilauksesi Minun sivuni-palvelun kautta. Jos sinulla ei ole Minun sivuni-tiliä, voit lukea täältä miten voit luoda tilin.
- Tuotteen tuotenumero
- Vikakuvaus
Voit ottaa yhteyttä huolto-osastoomme yhteyslomakkeella kohdassa "Asia koskee reklamaatiota tai takuu-/huoltoasiaa". Sinun on annettava sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja tiedot tuotteesta jota asia koskee. Mitä tarkemman vikakuvauksen voit antaa viasta, sitä nopeammin voimme auttaa takuuasiassa.
Kun olet rekisteröinyt asiasi, otamme sinuun yhteyttä jos meillä on lisäkysymyksiä, tai lähettämällä rahtilipukkeen. Jos kyseessä on valmistajan hyväksymä takuuasia, Staypro vastaa rahtikustannuksista.